مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-15سياسي

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی: اسناد 40 جلدی سازمان مجاهدین خلق منتشر می شود


حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مرکز اسناد کار سنگینی انجام داده که شاید نزدیک به 20 جلد شود و به مرحله چاپ برسد که جزییات سازمان مجاهدین خلق از تکون ایه تا امروز را بررسی کرده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشست نقد و بررسی کتاب رونوشت برابر اصل (یادداشت های قاسم عابدینی از رهبران سازمان پیکار) روز دوشنبه (22 آبان) در سالن اجتماعات مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در این نشست اهمیت و ارزش کتاب رونوشت برابر اصل را در خودنوشت بودن آن دانست و گفت: قاسم عابدینی از رهبران پیکار در زندان از درون تشکیلات مجاهدین خلق و پیکار هر آنچه داشته بیان کرده و نقاط ضعف، اشکالات و اشتباهات به نحوی در این سخنان دیده می شود.

برخی می گویند زیاده گویی کرده است که اتفاقاً در زیاده گویی خیلی از حرف ها زده می شود و بسیاری از مطالب آشکار می شود.

وقتی انسان خودش را کنترل و سانسور می کند بسیاری از گفته ها مطرح نمی شود و اگر حرف های زیادی در کتاب بیان شده ارزش بسیاری دارد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی از نقد جدی کتاب استقبال کرد و آن را عامل کمال و اصلاح اثر دانست که می تواند آن را پیرایش و ویرایش بهتری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی: اسناد 40 جلدی سازمان مجاهدین خلق منتشر می شود

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی: اسناد 40 جلدی سازمان مجاهدین خلق منتشر می شود