مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-05اقتصادي

کشف بیش از 100 دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان سمنان


مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: بیش از 100 دستگاه رمزارز غیرمجاز در این استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی محمد رییسیان، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در بازدید از مراکز استخراج رمزارز مجاز اظهار کرد: در 6 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 6 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در استان سمنان کشف شده است.

وی افزود: این کشفیات با همت و کمک عوامل انتظامی، معاونت فروش و خدمات مشترکین، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و عوامل حراست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به ثمر نشسته است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه این 6 مرکز با حدود 100 دستگاه ماینر به همراه کارت گرافیک به فعالیت می پرداختند، افزود: مقدار مصرف انرژی این تعداد دستگاه استخراج غیرمجاز کشف شده در صورت فعالیت دائم به صورت روزانه حدود سه هزار کیلووات ساعت انرژی است.

رییسیان در خصوص روند اعمال قانون پس از کشف دستگاه های غیرمجاز گفت: پرونده ها پس از کشف، به منظور تعیین تکلیف به مرجع قضایی ارجاع داده می شود که پس از تعیین میزان انرژی مصرفی با تعرفه اعلامی شرکت توانیر و بر اساس نظریه کارشناسان رسمی تعیین جریمه صورت گرفته از سوی مرجع قضایی، صورت حساب انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان سمنان

کشف بیش از 100 دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان سمنان