مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-23اجتماعي

افتتاح همزمان 25 اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی


مراسم افتتاح 25 اتاق درس تربیت بدنی و 5 کانون تندرستی با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح 25 اتاق درس تربیت بدنی به مناسبت هفته تربیت بدنی در 15 استان و 5 کانون تندرستی در 5 استان با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این مراسم با اشاره به ماهیت ورزش به عنوان پدیده ای چندبعدی و دارای کارکردهای مختلف، ابعاد تربیتی، فرهنگی و اجتماعی ورزش در آموزش و پرورش را با اهمیت برشمرد و از ساحت تربیت بدنی و زیستی هم به مثابه هدف تربیتی و هم به مثابه راه و طریقت تحقق اهداف سایر ساحت های تربیتی یاد کرد.

طریفی حسینی ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش مدرسه ای در ترویج سبک زندگی سالم و کارکردهای تربیت بدنی و ورزش برای دانش آموزان استثنایی، ورزش مدرسه ای را به عنوان سنگ بنا و پایه پیشرفت ورزش ملی و قهرمانی در کشور دانست و با برشمردن اهمیت رویکرد خانواده محوری در آموزش و پرورش، بر ترویج ورزش همگانی و مشارکت خانواده ها با محوریت مدارس تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 25 اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی

افتتاح همزمان 25 اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی