مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-10سياسي

آیت الله علم الهدی: مسؤول و عامل اصلی جنایات غزه، آمریکا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم ‎الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه در حرم رضوی اظهار کرد: آن چه در این روزها گذشت، برگه ای است که دو رو دارد؛ یک‎ رو از آن همه مظالم، جنایات، آدم کشی ها و بیدادگری هایی است که در تاریخ بشریت بی سابقه بوده و روی دیگر، حماسه تمام فلسطینی محور مقاومت است.

وی افزود: آن کودک خردسالی که با بدن شکسته، مجروح و سوخته بر تخت بیمارستان قرار داده شده درحالی که او را در حالت نیمه جان از روی پیکر هزارپاره پدر و مادرش برداشته اند و اکنون همه چیز خود را از دست داده، با وضعیت خود تصویرگر یک جنایت جنگی تمام عیار در فلسطین قهرمان است که در کل تاریخ از زمان حمله مغول تا همه جنگ های خانمان سوز تاریخ بی سابقه بوده است.

جنگ غزه، معرکه سنجش انسانیت است نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا به امروز، 38 هزار ساختمان در غزه به طور کامل ویران شده که یک هجدهم همه منازل موجود در غزه است.

جمعیت شهدا از 10 هزار و جمعیت کودکان شهید از چهار هزار نفر گذر کرده و تصویری را در برابر بینش جهانیان قرار داده که همه را منقلب و متحول کرده است.

تنها کسی هم که تکان نخورده، سران استکبار جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مسؤول و عامل اصلی جنایات غزه، آمریکا است

آیت الله علم الهدی: مسؤول و عامل اصلی جنایات غزه، آمریکا است