مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-04حوادث

کشف یک هزار و 50 حلقه لاستیک قاچاق در آذربایجان شرقی


در بازرسی از یک تریلی تعداد یک هزار و 50 حلقه لاستیک خارجی قاچاق و بدون مجوز و بدون مدارک قانونی و گمرکی است کشف و در این ارتباط یک متهم نیز دستگیر شد.

- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف یک هزار و 50 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار علی محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ماموران یگان امداد شهرستان آذرشهر حین گشت زنی فعال و هدفمند یک دستگاه تریلی کانتینردار را مشاهده می کنند که در حال تخلیه لاستیک به یک خودروی نیسان است.

وی افزود: در بازرسی از تریلی تعداد یک هزار و 50 حلقه لاستیک خارجی قاچاق و بدون مجوز و بدون مدارک قانونی و گمرکی است کشف و در این ارتباط یک متهم نیز دستگیر شد.

محمدی ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک های قاچاق را 25 میلیارد ریال برآورد کرده اند که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های پلیس است، گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 50 حلقه لاستیک قاچاق در آذربایجان شرقی

کشف یک هزار و 50 حلقه لاستیک قاچاق در آذربایجان شرقی