مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-15سياسي

تاکید شورای نگهبان در برگزاری انتخابات سالم در شهرستان باشت


در نشست مسئولان شورای نگهبان استان و شهرستان بر برگزاری انتخابات سالم در شهرستان باشت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، سید مهدی جوکار در نشست با ناظران انتخابات شهرستان باشت با اشاره به شبکه گسترده نظارت در استان، بخصوص شهرستان باشت، این شبکه را یک شبکه مردمی، خدوم و ولایت مدار دانست و گفت: اصل بی طرفی و امانتدار بودن شاخصه بارز این شبکه است.

وی همچنین به تنوع و تکثر داوطلبان در سراسر استان، به ویژه حوزه انتخابیه گچساران و باشت اشاره و اظهار امیدواری کرد این انتخابات پرشور، سالم و در کمال امنیت و با بالاترین میزان مشارکت در اسفندماه برگزار شود.

 رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش بصیرتی ناظران انتخاباتی در باشت گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که پر از التهابات بیرونی و درونی است.

وی به بررسی جامع مشکلات فرود آمده بر کشور پرداخت و تصریح کرد: اسلامیت، ایرانیت و شیعه بودن ما باعث این همه هجمه از سوی دشمنان شده است.

جوکار با بیان این که نفوذی ها هر روز به حربه های مختلف سعی در برهم زدن آرامش کشور دارند گفت: همه این فشارها برای ساقط کردن ایران اسلامی است اما جمهوری اسلامی مقتدرانه پیش می رود، باید در مسیر رهبری باشیم راه شهداء را یاد بگیریم تا موفق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شورای نگهبان در برگزاری انتخابات سالم در شهرستان باشت

تاکید شورای نگهبان در برگزاری انتخابات سالم در شهرستان باشت