مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-05سياسي

بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان در محلات پهن می شود


بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان ماه جاری در محلات رونمایی می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، عزیز تقی زاده شب گذشته در نشست هماهنگی برپایی فرش سرگل قاره آسیا اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در تیرماه امسال مقرر شد فراخوان عمومی ارسال طرح فرش سرگل اطلاع رسانی گردد که پس از دوماه 18 طرح مردمی به شهرداری ارائه شد.

 وی افزود: پس از برگزاری جلسات کارشناسی از میان این طرح ها، 8 طرح انتخاب شد و سرانجام از میان آنها طرح یکی از شهروندان محلاتی به نام خانم ندا عصاریان به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد.

شهردار محلات ادامه داد: در مهرماه جلسات کارشناسی و هماهنگی با حضور مسوولان واحدهای مرتبط در شهرداری و همچنین شرکت تعاونی گل و گیاه و متخصصان حوزه گل و جمعی از گلکاران برگزار و تصمیمات لازم در خصوص زمان و مکان برگزاری فرش سرگل اتخاذ شد.

تقی زاده با بیان اینکه بهترین زمان جهت چیدن سرگل ها و پس از آن برپایی فرش سالانه در آبان ماه است، گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با گلکاران گرامی از عملیات چیدن گل از مزارع توسط نیروهای واحد فضای سبز شهرداری آغاز شد و تا هفته آینده بیش از 300 هزار سرشاخه گل اهدایی از سوی گلکاران محلاتی جمع آوری و سپس به سردخانه جهت نگهداری در بهترین شرایط دمایی منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان در محلات پهن می شود

بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان در محلات پهن می شود