مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-23اجتماعي

18 هزار کودک چهارمحال و بختیاری مورد سنجش بینایی قرار گرفتند


سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گروه سنی 3 تا 6 سال هر ساله مورد بینایی سنجی قرار می گیرند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 18 هزار کودک استان مورد سنجش بینایی قرار گرفتند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گروه سنی 3 تا 6 سال هر ساله مورد بینایی سنجی قرار می گیرند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 18 هزار کودک استان مورد سنجش بینایی قرار گرفتند.

مهشید سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وجود 45 پایگاه بینایی سنجی در استان، اظهار کرد: بیش از 500 پایگاه سیار بینایی سنجی در استان وجود دارد که مراکز خانه های بهداشت و مهد کودک های زیر نظر آموزش و پرورش به عنوان پایگاه سیار شناسایی می شوند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گروه سنی 3 تا 6 سال مورد بینایی سنجی قرار می گیرند، افزود: از ابتدای سال تاکنون 18هزار کودک مورد سنجش قرار گرفتند که از این تعداد 650 کودک مشکوک به اختلال بینایی شناسایی شد، کودکانی که با اختلال بینایی روبرو بودند به سطوح بالاتر و به چشم پزشک ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: سازمان بهزستی در راستای ارتقای سلامت جامعه با همکاری سایر ارگان ها تفاهم نامه هایی را منعقد می کند که در این راستا سال گذشته با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سه دستگاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار کودک چهارمحال و بختیاری مورد سنجش بینایی قرار گرفتند

18 هزار کودک چهارمحال و بختیاری مورد سنجش بینایی قرار گرفتند