مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:012023-11-10سياسي

امام جمعه شهرکرد: ضعف های استان با صداقت به رییس جمهور منتقل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: قلبی که قساوت بر آن حاکم شود، موعظه در آن اثر نمی کند و گناه و معصیت برایش عادی می شود، لذا باید جلوی این قساوت را بگیریم و با قلبی موعظه پذیر به سمت رستگاری حرکت کنیم.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، خاطرنشان کرد: جهان امروز عکس این شعار در حرکت است و علم در جهت تخریب و جنگ به کار گرفته شده و از انواع سلاح ها برای حاکمیت بر بشریت مظلوم استفاده می شود.

وی با بیان اینکه نگاه انسانی در علوم امروزی گم است، افزود: در قضیه غزه شاهدیم که چطور رژیم صهیونیستی در جهت کشتار جمعی کودکان و زنان بی پناه، 6 هزار نفر را با انواع بمب ها به خاک و خون کشیده است.

نکونام بیان کرد: زبان از بیان وحشی گری های صهیونیست ها عاجز است و دل هر شنونده ای به درد می آید، هر چند ما در این کشور در امنیت به سر می بریم اما برادران ما در غزه با انواع مشکلات مواجه هستند که باید از جهان مطالبه کنیم تا به جنایت های این رژیم غاصب پاسخ دهد.

جمهوری اسلامی علم را در خدمت صلح و توسعه به کار گرفته است امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: جمهوری اسلامی به فضل الهی علم را در خدمت صلح و توسعه به کار گرفته است و با حرکت به این سمت توانسته امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: ضعف های استان با صداقت به رییس جمهور منتقل شود

امام جمعه شهرکرد: ضعف های استان با صداقت به رییس جمهور منتقل شود