مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-20سياسي

پاک آیین: شکست رژیم صهیونیستی یک واقعیت انکارنشدنی است


اینکه رژیم اسراییل به کمک کشورهای اسلامی غزه را ویران کرد و بیش از 13 هزار نفر را تا الان به شهادت رسانده در تاریخ می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام معظم رهبری در جریان بازدید از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو با اشاره به تحولات فلسطین و استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفتند: قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد که یکی از این حقایق، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی است.

محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جریان بازدید از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی با تاکید بر مسئولیت کشورهای اسلامی در جریان جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: همان طور که رهبری گفتند برخی کشورها این جنایت را محکوم و برخی این کار را نکردند اما این اصلا کافی نیست.

با محکوم کردن این جنایات مسئولیت کشورهای اسلامی انجام نشده و آنها کماکان باید در این رابطه به وظایف اساسی خود بپردازند.

وی ادامه داد: در وهله اول باید کشورهایی که نفت و گاز به رژیم صهیونیستی می فروشند و موتور جنگی این رژیم را روشن می کنند از فروش آن خودداری کنند؛ قزاقستان، آذربایجان و ترکیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک آیین: شکست رژیم صهیونیستی یک واقعیت انکارنشدنی است

پاک آیین: شکست رژیم صهیونیستی یک واقعیت انکارنشدنی است