مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:222023-11-13سياسي

آخرین وضعیت پرونده فساد شرکت دارویی رسافارمد


رییس هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شستا در تشریح آخرین وضعیت پرونده شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صمت در جریان فساد شرکت دارویی رسافارمد گفت: - رییس هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شستا در تشریح آخرین وضعیت پرونده شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صمت در جریان فساد شرکت دارویی رسافارمد گفت: طبق گزارش ها خانم نعمت زاده متواری است.

مسئولان ذی ربط در این خصوص شفاف سازی کرده و توضیح دهند ایشان چه مقدار از مدت محکومیت 20 سال زندان را در زندان سپری کرده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با اشاره به تغییرات در هیأت مدیره شستا و تغییر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی گفت: با توجه به مشی و تأکیدات رییس جمهور انتظاری در قانون پذیری و مقابله با فساد در دولت وجود دارد که متاسفانه در برخی از دولتمردان شاهد اقدامات غیرقانونی و بعضاً بی توجهی نسبت به سوابق منفی افراد به کار گرفته شده در موضوعات فساد اقتصادی هستیم؛ این موضوع طی ماه های گذشته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق های اقتصادی آن از جمله شستا شدت گرفته است.

خضریان ادامه داد: در آخرین اتفاق نادر و خلاف قانون شاهد تغییرات خارج از روال قانونی و منصرف از اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی و اختیارات و مسئولیت های قانونی دنبال شده هستیم که با توجه به ماهیت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده فساد شرکت دارویی رسافارمد

آخرین وضعیت پرونده فساد شرکت دارویی رسافارمد