مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25حوادث

کاهش 65 درصدی آمار تصادفات ساختگی در خراسان رضوی


معاون پزشکی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی خراسان رضوی از کاهش آمار تصادفات ساختگی در سطح استان خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال گذشته مجموعا تعداد 73 مورد تصادف ساختگی کشف شده که در 6 ماهه اول امسال این آمار به 25 مورد رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پزشکی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی خراسان رضوی از کاهش آمار تصادفات ساختگی در سطح استان خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال گذشته مجموعا تعداد 73 مورد تصادف ساختگی کشف شده که در 6 ماهه اول امسال این آمار به 25 مورد رسیده است.

علی نقش در گفت وگو با ایسنا در خصوص تصادف ساختگی عنوان کرد: تصادف ساختگی به معنای آن است که فردی در حادثه ای که اتفاق نیفتاده یا با شدت کمی اتفاق افتاده است، صدماتی را به خود وارد یا به صدمات قبلی اضافه کند و از این طریق سعی کند هزینه ای را از بیمه دریافت کند.

هدف تصادفات ساختگی دریافت پول از بیمه ها بدون بروز حادثه واقعی است.

وی با بیان اینکه تصادفات ساختگی به چند دسته تقسیم می شوند، تصریح کرد: در دسته اول فردی که در یک تصادف دچار حادثه و صدماتی شده است صدمات دیگری را به خود اضافه می کند.

دسته دوم گروه های کوچک غیرمافیایی(معمولا چند دوست) هستند که به صورت سازماندهی شده، با صحنه سازی یک تصادف، خراشیدگی ها و صدماتی از این قبیل را به خود وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی آمار تصادفات ساختگی در خراسان رضوی

کاهش 65 درصدی آمار تصادفات ساختگی در خراسان رضوی