مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-21اقتصادي

فعالیت 160 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در خدابنده


مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده از فعالیت 160 صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان گردش حساب صندوق ها در سال گذشته بیش از 3 میلیارد تومان بوده است.

- بیت الله اسماعیلی، مسوول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به ایجاد 160 صندوق فعال در حوزه اشتغالزایی در سطح شهرستان اظهار داشت: با استفاده از آورده های نقدی اعضای صندوق هر ماه به یک نفر از محل صندوق قرض الحسنه تسهیلات پرداخت می کنیم.

مسوول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده ضمن تشریح فعالیت های قرارگاه اقتصاد مقاومتی گفت: میزان گردش حساب صندوق ها در سال گذشته بیش از 3 میلیارد تومان بوده است.

وی تعداد اعضای صندوق های قرض الحسنه فعال در سطح شهرستان را 6 هزار و 500 نفر اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون به تعداد 2 هزار و 392 مورد تسهیلات از محل 160 صندوق فعال به متقاضیان پرداخت شده است.

اسماعیلی با یاد آوری این مطلب که افرادی که عضو صندوق های قرض الحسنه هستند بیشتر افراد کم برخوردارند، ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده بیشتر در راستایی اشتغالزایی خرد مثل خیاطی و قالیبافی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 160 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در خدابنده

فعالیت 160 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در خدابنده