مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-12سياسي

حمایت دستگاه قضایی از طرح های توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک استان کرمان


دستگاه قضایی استان از طرح های توسعه ای در زمینه ارتقاء زیرساخت های شبکه و اینترنت در استان کرمان حمایت می کند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان از طرح های توسعه ای در زمینه ارتقاء زیرساخت های شبکه و اینترنت در استان کرمان حمایت می کند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 21 آبان ماه در نشست با شورای راهبردی ICT استان کرمان اظهار کرد: موضوع ارائه خدمات مطلوب اینترنت همواره یکی از دغدغه های مردم است و گلایه هایی از سوی مردم در خصوص عدم خدمات دهی و سرویس دهی مناسب وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع تجارت الکترونیک مورد تاکید است، افزود: با توسعه شبکه فیبر نوری در سراسر استان کرمان، امیدواریم شاهد تحول در حوزه کسب و کارهای اینترنتی باشیم.

حمیدی درباره دغدغه شورای راهبردی ICT در رابطه با سرقت تجهیزات و تاسیسات مخابراتی و زیرساختی، گفت: در این رابطه برخورد قاطع با سارقان تجهیزات و اموال دولتی در دستور کار قرار دارد و بایستی کمیته ای متشکل از دادستانی، فراجا، فرمانداری و دستگاه ذیربط در سراسر شهرستان های استان تشکیل شود.

بنابراین گزارش، حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این نشست با تشکر از حمایت های دستگاه قضایی استان گفت: در حال حاضر پروژه بزرگ فیبر نوری در استان کرمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از طرح های توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک استان کرمان

حمایت دستگاه قضایی از طرح های توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک استان کرمان