مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:312023-10-24اقتصادي

رفع موانع تولید 15 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل الله رحمتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: بیشترین مشکلات مطرح شده در زمینه نحوه استقرار، همجواری و تغییر کاربری ها در نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی، بدهی بانکی، مشکلات زیست محیطی، تامین سوخت و صدور معافیت گمرکی برای 15 واحد تولیدی ـ صنعتی نساجی، غذایی، شن و ماسه، اکسید روی، دستکش نخی، لوله و اتصالات، خوراک آبزیان، شیره خرما، پیرولیز محصولات گلخانه ای، قطعات بتنی است که با همکاری بین بخشی و حضور سرمایه گذار برای رفع این موانع مصوباتی تدوین شد.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح 80 پرونده تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی هفت ماهه امسال، ادامه داد: در سال جاری تا کنون برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی 110 راهکار در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شده است.

وی یادآور شد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام می شود و گزارش آن در نشست بعدی ستاد مطرح و از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود.

تاثیر مثبت ستاد تولید بر تحقق اهداف اقتصادی محمدکاظم منزوی هم در این نشست از اهتمام جدی دولت برای کمک به بخش تولید خبر داد و گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی و تاثیر مثبتی در رونق تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید 15 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

رفع موانع تولید 15 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری