مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-21پزشكي

اعزام 10 تیم پزشکی به مناطق محروم لرستان


مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به همت کانون های بسیج جامعه پزشکی در سطح استان 10 تیم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اعزام می شوند و بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به همت کانون های بسیج جامعه پزشکی در سطح استان 10 تیم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اعزام می شوند و بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

مصطفی امیری سی ام آبان ماه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای کادر درمان و پرستاران و هم چنین بزرگداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت در دوران پاندمی ویروس کرونا، خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق محروم استان ارائه می شود.

وی افزود: به همت کانون های بسیج جامعه پزشکی در سطح لرستان 10 تیم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اعزام می شوند و بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

امیری بیان کرد: هم چنین در این اعزام ها مشاوره های بهداشتی، روانشناسی و غیره به مردم مناطق محروم روستاها و حاشیه شهرها انجام می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 تیم پزشکی به مناطق محروم لرستان

اعزام 10 تیم پزشکی به مناطق محروم لرستان