مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-01سياسي

پرچمداری جهاد دانشگاهی در حوزه سلول های بنیادی در کشور


رییس جهاددانشگاهی به پرچمداری این نهاد در حوزه سلول های بنیادی در کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد برای اولین بار به حوزه سلول درمانی و درمان بیماران صعب العلاج با کمک سلول های بنیادی ورود داشته است که زنده یاد کاظمی آشتیانی در این عرصه در جهان پرچمدار هستند.

- حسن مسلمی نایینی 10 آبان ماه در سفر به چهارمحال وبختیاری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تسلیت و محکوم کردن یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: پیروزی های جبهه مقاومت در غزه جای تبریک دارد که بعد از 75 سال زجر و مظلومیت، امروز با افتخار کارهای بزرگی رقم می زنند و امید است به مدد این پیروزی ها بتوانیم به زودی نماز جماعت را به امامت مقام معظم رهبری در قدس شریف به جا بیاوریم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است، ادامه داد: این نهاد باید اکثر بودجه خود را باهمت جهادگران تأمین کند ،زیرا حداکثر 25 درصد اعتبارات جهاددانشگاهی از سوی دولت تأمین می شود و 75 درصد باقیمانده باید با کار و تلاش اعضای این نهاد در سراسر کشور تأمین شود.

مسلمی نایینی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی در این 43 سال همواره وظیفه خود را کمک به دولت های مستقر دانسته است، گفت: این نهاد هیچ چشمداشتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچمداری جهاد دانشگاهی در حوزه سلول های بنیادی در کشور

پرچمداری جهاد دانشگاهی در حوزه سلول های بنیادی در کشور