مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-31اقتصادي

افزایش اعتبارات برای پیشگیری از اعتیاد، سرمایه گذاری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزایش اعتبارات در این حوزه را سرمایه گذاری ارزشمند و اولین گام موثر در کنترل و پیشگیری از اعتیاد و صیانت از خانواده های کارگران دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزایش اعتبارات در این حوزه را سرمایه گذاری ارزشمند و اولین گام موثر در کنترل و پیشگیری از اعتیاد و صیانت از خانواده های کارگران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید خداپرست امروز، 9 آبان در نشست با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به پیامدهای فردی، خانوادگی و اجتماعی مصرف مواد مخدر در محیط های کاری بر اهمیت بهره گیری از برنامه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: هم صاحبان مشاغل و خانواده های کارگران از این مسئله زیان می بینند و هم افراد خدمات گیرنده از آن حرفه یا صنعت، متحمل آسیب می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اظهار کرد: در صورت گرفتار شدن جامعه کارگری به مصرف مواد مخدر، بسیاری از مشکلات همچون غیبت از کار، هزینه های ناشی از صدمه به تجهیزات، افت کارایی کارکنان، تخریب و اتلاف وقت منابع و افزایش فشار به سایر کارگران سالم نیز به وجود می آید.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس، اجرای روش های پیشگیری از اعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات برای پیشگیری از اعتیاد، سرمایه گذاری است

افزایش اعتبارات برای پیشگیری از اعتیاد، سرمایه گذاری است