مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 03:552023-11-13دانش

شیوه پذیرش دانشجوی دکتری در سال 1403 چگونه است؟


پذیرش در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.

D) سال 1403 برای دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به دو شیوه «آموزشی – پژوهشی» .

- پذیرش در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.

D) سال 1403 برای دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به دو شیوه آموزشی – پژوهشی و پژوهش محور صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و دستیاری رشته های گروه دامپزشکی شامل دو مرحله است که هر کدام از مراحل مطابق شیوه نامه اجرایی آزمون انجام می گیرد.

بر این اساس مرحله اول آزمون، متمرکز است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و پس از برگزاری آزمون کارنامه ای شامل نمرات خام، نمرات کل و .

در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که متقاضیان مجاز به انتخاب رشته بر اساس آن نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و بر اساس کد رشته محل های انتخابی و حد نصاب نمره سنجش عمومی (آزمون متمرکز) که با هماهنگی دانشگاه ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه پذیرش دانشجوی دکتری در سال 1403 چگونه است؟

شیوه پذیرش دانشجوی دکتری در سال 1403 چگونه است؟