مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-01سياسي

نیروگاه مفتح، مسوول اصلی فروچاله های دشت کبودراهنگ


دادستان همدان با بیان اینکه عامل اصلی فروچاله های دشت کبودراهنگ برداشت بی رویه آب توسط نیروگاه مفتح در سا ل های گذشته است، گفت: سریعتر برج های خشک در نیروگاه ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن خانجانی صبح امروز در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با محوریت فرونشست و فروچاله های دشت کبودراهنگ اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان، متولیان امر نیروگاه شهید مفتح را مسئول کاهش آب های زیرزمینی و ایجاد فرونشست و فروچاله های موجود در دشت کبودراهنگ می دانند.

وی گفت: باید هرچه سریعتر برج های خشک ایجاد شوند تا نیروگاه لااقل هشت ماه سال از برج های خشک استفاده کند.

*مدیران آبفا و آب منطقه ای، برای کوتاهی خود بهانه تراشی می کنند دادستان همدان در ادامه عنوان کرد: بهانه تراشی شرکت آب و فاضلاب در حوزه عدم نظارت و جلوگیری از ورود فاضلاب خانگی و شهری به رودخانه ها و آب های زیرزمینی قابل قبول نیست، چراکه موضوع آلوده شدن آب رودخانه ها و یا آب های زیرزمینی به طور مستقیم تهدیدکننده سلامت مردم است.

وی گفت: در شرایط تنش آبی همدان، آب منطقه ای باید چاه های غیرمجاز را پر کند نه پلمب، این در حالی است که تاکنون اقدام مؤثر و اثربخشی برای پر کردن چاه های غیرمجاز انجام نداده و کمبود بودجه را بهانه می کنند! خانجانی تصریح کرد: درباره چاه های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه مفتح، مسوول اصلی فروچاله های دشت کبودراهنگ

نیروگاه مفتح، مسوول اصلی فروچاله های دشت کبودراهنگ