مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-31اقتصادي

گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران


رییس شورای شهر بندرعباس، با اشاره به صفوف طولانی پمپ بنزین ها، معتقد است: تداوم وضعیت پمپ بنزین ها، صنعت گردشگری هرمزگان را به چالش می کشد.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای شهر بندرعباس، با اشاره به صفوف طولانی پمپ بنزین ها، معتقد است: تداوم وضعیت پمپ بنزین ها، صنعت گردشگری هرمزگان را به چالش می کشد.

مصیب نظری صبح امروز (نهم آبان ماه) در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار داشت: صف های طولانی جایگاه های سوخت وجهه نامناسبی از هرمزگان به کشور ارائه می کند و روی مولفه های دیگر توسعه استان از جمله جذب گردشگر نیز موثر خواهد بود و فرصت های اقتصادی زیادی را از هرمزگان خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن انتقاد از دست فروشی بنزین در سطح شهر بندرعباس، اظهار کرد: بخش اعظمی از اقتصاد استان به جذب گردشگر به خصوص در نیمه دوم سال وابسته است، به همین جهت مسئولان باید به مولفه ها و عوامل موثر در تضعیف وتقویت گردشگری هرمزگان توجه بیشتری نشان دهند.

نظری با ذکر این نکته که سهمیه هایی که در کارت سوخت شارژ می شود، کفاف مسافرت را نمی دهد، گفت: با توجه به این که هرمزگان هدف گردشگری است وقتی مردم به بندرعباس رسیدند نیازمند سوخت هستند، چراکه تمام سهمیه های خود را مصرف کرده اند، به همین جهت استان هرمزگان و شهر بندرعباس به واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران

گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران