مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-21سياسي

هدیه کانون های مساجد برای سی ویکمین دوره هفته کتاب


حجت الاسلام و المسلمین خداداده، با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت هفته کتاب، از تولید و اجرای چند سرود و نمایش نامه به همت بچه های مسجد خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین خداداده، با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت هفته کتاب، از تولید و اجرای چند سرود و نمایش نامه به همت بچه های مسجد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده با اشاره به تدارک ویژه برنامه های فرهنگی هنری همزمان با سی ویکمین دوره هفته کتاب، از تولید هشت مستند از کتابخانه های برتر کانون های مساجد در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این مستندها به موضوعات مختلف حوزه کتاب و کتابخوانی در مساجد می پردازند که از جمله آنها می توان به روند جذب اعضای کانون ها به کتابخانه مساجد، فعالیت های بخش کودک و نوجوان، توجه به رسالت مسجد در ترویج فرهنگ مطالعه، اجرای برنامه های خلاقیت محور در زمینه کتاب وکتابخوانی و توجه به مشارکت های محله محور در کتابخانه های مساجد اشاره داشت.

وی تصریح کرد: در این مستندها الگوی مناسب و برتر از کتابخانه های مسجدی از استان های سیستان و بلوچستان، یزد، بوشهر، خراسان شمالی، مرکزی، جنوب کرمان، گلستان و اردبیل ارایه شده است، ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کانون های مساجد برای سی ویکمین دوره هفته کتاب

هدیه کانون های مساجد برای سی ویکمین دوره هفته کتاب