مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-19سياسي

زنگ کتابخوانی در مدارس همدان گنجانده شود


باید زنگ یا ساعت کتابخوانی در مدرسه داشته باشیم، تاکید می کنم در یک ارتباط بین آموزش و پرورش و کتابخانه ها این موضوع در استان پیگیری شود تا زنگ کتاب و کتابخوانی به شکل ساختاری ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در همایش انجمن های کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک هفته کتاب اظهار کرد: مجموعه کتابخانه ها در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه وظیفه دینی، ملی و سازمانی ما توجه به مقوله کتاب است در ادامه از اهمیت قلم در قرآن سخن به میان آورد و افزود: خداوند متعال به قلم و آنچه می نویسد قسم خورده، از همین رو قرآن بالاترین کتاب و نسخه نجات بخش بشریت است.

استاندار همدان کتاب را وسیله ای برای انتقال دیدگاه ها و تجربیات و ماندگارترین اثر در حوزه تفکر و تعقل دانست و با بیان اینکه انقلا ب ما یک انقلاب فرهنگی بود تصریح کرد: اهتمام ویژه رهبری نیز نسبت به کتاب و کتابخوانی نشان از اهمیت این موضوع دارد به طوری که ایشان در عرصه کتاب و کتابخوانی جزو کتابخوانان تراز اول کشور هستند و در نمایشگاه های کتاب حضور مستمر دارند.

وی بیان کرد: حضرت آقا کتاب های جدید را مطالعه می کنند و به نام ناشرین و نویسندگان را می شناسند از همین رو کتاب در جامعه منشا بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتابخوانی در مدارس همدان گنجانده شود

زنگ کتابخوانی در مدارس همدان گنجانده شود