مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-17حوادث

دستگیری 236 معتاد متجاهر در اهواز


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان گفت: با اجرای طرح آرامش در اهواز مقادیری مواد مخدر کشف و 236 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سعید داراب نیا رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش در اهواز اظهار کرد: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری ها و پلیس های تخصصی به مدت 48 ساعت در این کلانشهر اجرایی شد.

 وی با بیان اینکه ماموران با انجام کار های فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح اهواز شدند، عنوان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان 22 کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با بیان این مطلب که در این طرح تعداد 169 نفر خرده فروش مواد مخدر و تعداد 236 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 داراب نیا ازتوقیف 2 دستگاه خودرو متخلف در استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 236 معتاد متجاهر در اهواز

دستگیری 236 معتاد متجاهر در اهواز