مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-15بين الملل

اکثر آمریکایی ها خواستار آتش بس در غزه هستند


نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که حمایت مردم آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و همچنین حمایت های واشنگتن از تل آویو کاهش یافته و بیشتر آنان خواستار آتش بس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها 32 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی تازه رویترز/ایپسوس در پاسخ به این پرسش که نقش آمریکا در جنگ غزه باید چه باشد، گفتند که آمریکا باید از اسراییل حمایت کند .

این در حالی است که در نظرسنجی مشابهی در ماه گذشته 41 درصد از شرکت کنندگان خواستار حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی شدند.

با مقایسه این دو نظرسنجی می توان دید که از ماه میلادی گذشته تا ماه جاری، آمار آمریکایی هایی که خواستار میانجی گری خنثی توسط واشنگتن هستند، از 27 درصد به 39 درصد افزایش یافته است.

همچنین چهار درصد از شرکت کنندگان خواستار حمایت از فلسطین بوده و 15 درصد بر این باورند که آمریکا اساساً نباید هیچ دخالتی در این مناقشه داشته باشد.

خبرگزاری رویترز با اشاره به حمایت های نظامی و مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی، نوشت که بدون این کمک ها، اسراییل در مقابله با تهدیدهایی مانند حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین و ایران به مشکل می خورد.

حدود 68 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که جمله اسراییل باید خواستار آتش بس شده و برای مذاکره بکوشد موافق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر آمریکایی ها خواستار آتش بس در غزه هستند

اکثر آمریکایی ها خواستار آتش بس در غزه هستند