مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-04بين الملل

«بی حجابی» نمایش جاذبه های جنسی در کالبد آزادی!


نتایج یک پژوهش در کشور انگلیس هم نشان می دهد افرادی که اعتقادات مذهبی قوی دارند در مقایسه با دیگران از زندگی زناشویی خود لذت بیشتری می برند و «روبرت ساپولسکی»؛ - گروه زندگی: روزانه گزارش های متعددی از تجاوز به آزادی و حقوق زنان در سراسر جهان می شنویم.

آمار بالای تجاوز به پرستاران زن در انگلیس سبب شد تا این کشور تصمیم بگیرد بر روی لباس پرستاران هم همانند پلیس دوربین نصب کند.

شری که با آزادی در پوشش برایمان رقم می خورد مجله خبری تلویزیونی Inside Edition در گزارشی از چالش های مواجهه زنان و دختران در متروهای این کشور با نگاه های هوس آلود و آزارجنسی سخن می گوید و تلاش دارد راهکار ارائه دهد.

در انگلیس تعرض زیر 10 ثانیه از اعمال مجرمانه حذف شد تا دستگاه قضایی از حجم بالای مراجعان و مجرمان بکاهد، هر چند خشم مردمشان را به همراه داشت.

ایجاد آزادی در پوشش منجر به افزایش تحریک جنسی در میان مردم و در نتیجه کاهش خودتنظیمی هیجانی و خودمراقبتی می شود، افراد دچار کاهش لذت در روابط جنسی می شوند و این امر خاصیتی اعتیادآمیز دارد  مطابق با پژوهش های روانشناسی، نیازجنسی امری پیشرونده است.

به آن معنا که با ایجاد آزادی در پوشش منجر به افزایش تحریک جنسی در میان مردم و در نتیجه کاهش خودتنظیمی هیجانی و خودمراقبتی می شود، افراد دچار کاهش لذت در روابط جنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی حجابی» نمایش جاذبه های جنسی در کالبد آزادی!

«بی حجابی» نمایش جاذبه های جنسی در کالبد آزادی!