مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-11ورزشي

علم و نظم مارتینس به نتیجه گیری فولاد کمک می کند


با توجه به اینکه مارتینس یک مربی شناخته شده اسپانیایی، منظم و با علم است، می تواند در ادامه با این مربی موفق باشد زیرا هر جایی که علم و نظم باشد نتیجه نیز حاصل می شود.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال گفت: با توجه به اینکه مارتینس یک مربی شناخته شده اسپانیایی، منظم و با علم است، می تواند در ادامه با این مربی موفق باشد زیرا هر جایی که علم و نظم باشد نتیجه نیز حاصل می شود.

دانیال بابادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که یکی از مشکلات فوتبال پایه خوزستان تعداد بازی های بسیار کم در این بخش است، اظهارکرد: این اتفاق در حالی است که در گذشته بیشتر تیم ها در لیگ استان شرکت می کردند و حتی شاهد حضور تیم های دولتی مثل نیرو، سازمان آب و لوله سازی نیز در این رقابت ها بودیم.

در واقع تیم های دولتی هم برای بخش پایه هزینه می کردند و حتی عنوان دار بودند.

این تیم ها بازیکنان زیادی از جمله میلاد میداوی، علی حمودی، ایوب والی و میلاد زنیدپور را پرورش دادند و همین بازیکن ها به لیگ برتر رسیدند اما در حال حاضر چنین شرایطی را نمی بینیم.

تعداد بازی های کم در فوتبال پایه خوزستان آسیب زا شده است وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ها خصوصی شده اند و هزینه اجاره زمین چمن نیز افزایش پیدا کرده است، تیم ها با مشکلاتی مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و نظم مارتینس به نتیجه گیری فولاد کمک می کند

علم و نظم مارتینس به نتیجه گیری فولاد کمک می کند