مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-05اقتصادي

تکمیل تقاطع غیر همسطح ملکشاهی سرعت می گیرد


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام،از آغاز عملیات تکمیلی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی و اجرای چهار خطه ایلام تا این تقاطع خبر داد.

- فرشاد دوستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات چهار خطه ایلام تا تقاطع ملکشاهی (محور ایلام_ بدره_ دره شهر) توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حال اجرا است و عملیات تکمیلی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی نیز آغاز شده و در حال برگزاری مناقصه تکمیل چهار خطه ورودی شهر ارکواز ملکشاهی برای چندمین بار هستیم.

وی گفت: پل رو گذر تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی با دو دهانه 19 متری قبلا تکمیل شده و عمده عملیات خاکبرداری و خاکریزی رمپ های ورودی و خروجی طرح و همچنین احداث دیوار بتونی ترانشه ها به انجام رسیده و ظرف چند روز آینده با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت مسیر سمت ملکشاهی این تقاطع تکمیل خواهد شد و این مسیر زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و سپس عملیات خاکبرداری مسیر سمت بدره و دره شهر این تقاطع اجرا می شود.

دوستی با اشاره به قرارداد 20 میلیارد تومانی تکمیل تقاطع غیر همسطح ملکشاهی و همچنین قرار داد 6 و نیم میلیاردی بیس و آسفالت رمپ سمت ایلام این تقاطع، گفت: حذف نقطه پرحادثه تقاطع ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره شهر و روان سازی ترافیک مسیر از اهداف این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تقاطع غیر همسطح ملکشاهی سرعت می گیرد

تکمیل تقاطع غیر همسطح ملکشاهی سرعت می گیرد