مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20سياسي

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله غروی نایینی(ره) افتتاح شد


افتتاحیه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله میرزا محمدحسین غروی نایینی(ره) با حضور آیت الله علیدوست دبیر علمی کنگره بین المللی میرزای نایینی(ره) وآیت الله جعفر غروی نایینی (نوه مرحوم میرزای نایینی) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی توکلی مدیر دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله میرزا محمدحسین غروی نایینی(ره) در حاشیه این مراسم در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: بزرگان علم و عمل، تمام اندیشه و فکر خویش را در میان آثارشان برای نسل پس از خود ثبت کرده اند که از دست رفتن این اندیشه ها، برای ما و آیندگان ما، خسارت و زیان است.

توکلی افزود: همین دغدغه ها، یعنی دغدغه از دست دادن اندیشه های حکیمانه آن محقق فرزانه که لسانش مجرای چشمه های حکمت قلبش بود، انگیزه ای برای ارادتمندان آن فقیه وارسته شد تا با پایه گذاری دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله میرزا محمدحسین غروی نایینی(ره) به حراست از این سرمایه گران بپردازند.

  وی افزود: حفظ آثار آیت الله میرزای نایینی(ره) از سه جنبه قابل توجه است، یکی از این جنبه ها جمع آوری کامل آثار مربوط به ایشان است تا آن چه باقی مانده است، از دست نرود و دوم جلوگیری از انتساب مطالبی که ازآنِ ایشان نیست و جنبه سوم همکاری و هم اندیشی این دفتر در تولید و انتشار سایر اندیشه های علمی و سیاسی ایشان در حوزه های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله غروی نایینی(ره) افتتاح شد

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله غروی نایینی(ره) افتتاح شد