مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-30فرهنگي

تجربه اولین کارگردانی الیکا عبدالرزاقی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، الیکا عبدالرزاقی که این روزها اولین تجربه کارگردانی اش را در تئاتر با اجرای نمایش «هملت» سپری می کند درباره بازخورد مخاطبان عنوان کرد: - الیکا عبدالرزاقی از تجربه روی صحنه بردن نمایش هملت و ویژگی های این اثر نمایشی به عنوان اولین تجربه کارگردانی اش در تئاتر گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، الیکا عبدالرزاقی که این روزها اولین تجربه کارگردانی اش را در تئاتر با اجرای نمایش هملت سپری می کند درباره بازخورد مخاطبان عنوان کرد: خوشبختانه تا امروز استقبال بی نظیری از نمایش شده است و من را به این نتیجه رسانده که استقبال از تئاتر نیاز به بازیگر چهره ندارد.

البته ممکن است نام من و امین زندگانی به عنوان کارگردان و تهیه کننده نمایش تا اندازه ای در فروش کار تاثیرگذار بوده اما به قول یکی از دوستان سوپراستار؛ من ِمعروف شاید در روزهای اول اجرا مخاطب داشته باشم و تماشاگر به خاطر من به تئاتر بیاید اما ویژگی تئاتر این است که دهان به دهان می چرخد و به این شکل مخاطبش را پیدا می کند.

حتی همین مخاطبی که برای دیدن یک بازیگر شناخته شده به دیدن نمایشی می آید اگر با کاری بی کیفیت و حوصله سر بر روبرو شود تاثیرش را بر مخاطبان آینده آن کار می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه اولین کارگردانی الیکا عبدالرزاقی

تجربه اولین کارگردانی الیکا عبدالرزاقی