مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-23اقتصادي

چالش وجود 2 هزار معتاد متجاهر در لرستان


جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر در سطح شهر یکی از دغدغه ها و مطالبات شهروندان، مسوولان و رسانه ها است، موضوعی که بارها و بارها در جلسات مختلف درباره آن صحبت شده است.

- خبرگزاری فارس لرستان_ نسرین صفر بیرانوند؛ جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر در سطح شهر یکی از دغدغه ها و مطالبات شهروندان، مسوولان و رسانه ها است، موضوعی که بارها و بارها در جلسات مختلف درباره آن صحبت شده است.

طبق آمار در خرم آباد حدود 700 معتاد متجاهر وجود دارد، آماری که نگران کننده است، وجود معتادان متجاهر به عنوان یک آسیب اجتماعی، سیما و منظر شهری را نامطلوب جلوه می دهد، از طرفی باعث افزایش سرقت های خرد می شود .

جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر خرم آباد در دستور کار قرار می گیرد، اما معضل اصلی نگهداری این افراد است، نبود اعتبار لازم برای نگهداری معتادان متجاهر این موضوع را به یک چالش جدی تبدیل کرده است.

با توجه به اهمیت موضوع یکصدو بیست و هفتمین شورای اسلامی شهر به متقاعد کردن شهرداری خرم آباد برای پرداخت بخشی از هزینه درمان و نگهداری معتادین متجاهر اختصاص پیدا کرد.

خسارتی که معتادان متجاهر می زنند  رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه جولان معتادین متجاهر در شهر یکی از معضلات جدی شهر خرم آباد است، عنوان کرد: ما در خصوص جمع آوری و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش وجود 2 هزار معتاد متجاهر در لرستان

چالش وجود 2 هزار معتاد متجاهر در لرستان