مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-13اقتصادي

نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به رقم بی سابقه 5.1 درصد رسید


در زمینه ایجاد اشتغال بیش از 57 هزار شغل در سال گذشته ایجاد شده که در کاهش نرخ بیکاری موثر بود و توانستیم به نرخ بیکاری بی سابقه 5.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی و شهید رجایی ارومیه اظهار داشت: مطالبات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مطالبه به حقی است؛ در جریان مسائل و مشکلات دانشجویی هستیم و با بهره گیری از ظرفیت های مرکز استان و سایر دستگاه ها به دانشجویان خدمات مطلوب تری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان ها با مشکلات مشابه دانشجویان فرهنگیان آذربایجان غربی مواجه هستند، اظهار کرد: امیدوارم با توجه به تمرکز انجام شده در استان و با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب، شاهد رفع مشکلات این قشر در استان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: جلسات متعددی در قالب هیات امنا برای رفع مسائل رفاهی و آموزشی دانشجویان برگزار شده است تا این مشکلات به سرعت رفع شود.

وی ادامه داد: در زمینه اقدامات عمرانی در قالب توانمندی ها و ظرفیت های استانی سعی می شود تا باسرعت بیشتری اقدامات انجام شود و تامین خوابگاه متاهلی از سیاست های مهم دولت است و تامین زمین آن را مد نظر خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به رقم بی سابقه 5.1 درصد رسید

نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به رقم بی سابقه 5.1 درصد رسید