مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-20سياسي

جزییات دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اعلام شد


دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، - جزییات دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز اعلام شد دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، پرورش استعدادهای جوان و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل درحوزه علوم اعصاب در سطح کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه Brain Bee یک مسابقه جهانی برای دانش آموزان در زمینه علوم اعصاب و دانش مغز است که به عنوان یکی از مسابقات علمی معتبر و جذاب شناخته می شود و دانش آموزان را تشویق می کند تا در حوزه علوم اعصاب به دنیای پژوهش و تحقیقات علمی در زمینه مغز وارد شوند و به ارتقای سلامت و شناخت مغز کمک کنند.

این مسابقه به عنوان یک راه برای پرورش نخبگان آینده در زمینه علوم اعصاب شناخته می شود و شرکت در آن تجربه منحصر به فردی برای دانش آموزان علاقه مند به این حوزه است.

مرحله نخست دهمین دروه مسابقه بین المللی دانش مغز، 27 بهمن ماه امسال برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه، 30 دی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اعلام شد

جزییات دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اعلام شد