مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-17سياسي

غزه مقابل تمام ابرقدرت های جهان ایستاده است


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه قدرت امروز در غزه بخشی از شعاع نور جمهوری اسلامی ایرن است، گفت: حرکت انقلاب اسلامی در غزه مقاوم از یک منطقه کوچک یک ابرقدرت ساخته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در شب چهارم نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم برپا شده است، اظهار کرد: خدارا شاکریم که به ما درک نظام اسلامی را عطا فرمود و ما را در برهه ای از تاریخ آفرید تا شاهد قدرتی کم نظیر در دنیا باشیم.

  وی افزود: حرکت انقلاب اسلامی در غزه مقاوم از یک منطقه کوچک یک ابرقدرت ساخته است، نواری که مساحت آن کمتر از 300 کیلومتر است مقابل تمام ابرقدرت های جهان ایستاده است.

  *قدرت امروز غزه بخشی از شعاع جمهوری اسلامی است رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: قدرتی که امروز در غزه نمایان شده بخشی از شعاع نور جمهوری اسلامی است که در آن منطقه منتشر شده است.

  وی اشاره کرد: اگر دل ها خدایی باشد و انسان دل خود را به خدا گره بزند، اقدامات پر برکت صورت می گیرد، اینکه می بینید اقداماتی در دولت سیزدهم انجام شده که سابقه آن ها به دهه ها قبل بر می گردد نتیجه همراه بودن دل انسان با خداست که اخلاص ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه مقابل تمام ابرقدرت های جهان ایستاده است

غزه مقابل تمام ابرقدرت های جهان ایستاده است