مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-12بين الملل

نشانه ای از شکست راهبرد اسراییل


اگر مقاومت فلسطین طی 2 هفته آینده بتواند مثل 2 هفته گذشته مانع دستیابی نیروهای زرهی دشمن به اهداف خود در غزه شده و در عین حال روند تلفات گیری از آن را افزایش دهد، - فارس پلاس؛ سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و کرانه باختری هفته پنجم را پشت سر گذاشت اما هنوز رژیم غاصب به آنچه به عنوان هدف اصلی در جنگ ترسیم کرد، نزدیک نشده است.

 هدف گذاری آن نه کشتار ساکنان غزه و نه ورود زمینی به غزه بوده است؛ هدف گذاری آن اخراج مقاومت و به خصوص حماس از غزه بود که به طور مکرر در اظهارات مقامات ارشد رژیم غاصب آمده است.

اسراییل، آمریکا و دولت های اروپایی به طور آشکار و بعضی دولت های دیگر به صورت غیرآشکار در هدف از میان برداشتن یا اخراج مقاومت فلسطینی از غزه همداستان شدند و امکانات عظیمی را برای آن پای کار آوردند و هنوز هم شاهد اعزام روزانه هواپیماهای باری حامل سلاح از آمریکا و اروپا به تل آویو هستیم.

مخالفت دولت های غربی با آتش بس در جنگ هم از یک سو این همدستی را بیان می کند و از سوی دیگر صعب بودن رسیدن به این هدف را نشان می دهد.

بر این اساس به نظر می آید این جنگ حتی اگر با اعلام آتش بس موقت هم - بنا به مصالح غرب و رژیم غاصب - همراه شود، فعلاً از نفس نمی افتد و تا زمانی که کاملاً از هدف در نظر گرفته شده مأیوس گردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه ای از شکست راهبرد اسراییل

نشانه ای از شکست راهبرد اسراییل