مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-04بين الملل

مخبر عازم چین شد


محمد مخبر در این سفر که به دعوت نخست وزیر چین انجام می شود در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی و برای توسعه بازارهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مقامات چین و کشورهای حاضر مذاکره می کند.

- معاون اول رییس جمهوری با هدف حضور در نمایشگاه بین المللی شانگهای و گفت وگوهای دو و چندجانبه برای توسعه روابط اقتصادی و بازار گشایی برای کالاهای ایرانی در چین تهران را به مقصد شانگهای ترک کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این سفر که به دعوت نخست وزیر چین انجام می شود در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی و برای توسعه بازارهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مقامات چین و کشورهای حاضر مذاکره می کند.

  ششمین نمایشگاه واردات چین برای نمایش کالاهای صادراتی به چین با حضور نخست وزیر این کشور و مقامات بلندپایه کشورهای مختلف فردا یکشنبه - 14 آبان - افتتاح رسمی می شود.

  معاون اول رییس جمهوری با سخنرانی در مراسم افتتاحیه، گفت وگوهای دو و چندجانبه ای را برای توسعه روابط اقتصادی و بازارگشایی برای کالاهای ایرانی در چین و سایر کشورها انجام می دهد.

  بیش از 50 شرکت و 250 تاجر ایرانی در حوزه های مختلف از کشورمان در این نمایشگاه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر عازم چین شد

مخبر عازم چین شد