مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-29اقتصادي

مشکلی در تامین زمین برای احداث مسکن در زنجان نخواهیم داشت


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: با الحاق اراضی لیل آباد دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین موردنیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: با الحاق اراضی لیل آباد دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین موردنیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت.

اصغر اسماعیلی پیش از ظهر امروز (7 آبان ماه) در کارگروه امور زیربنایی استان زنجان، با بیان اینکه با الحاق لیل آباد به محدوده شهری زنجان، اکنون سرمایه ای در اختیار داریم که با تکیه بر آن می توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه مسکن را حل کنیم، اظهار کرد: باید از ظرفیت ایجاد شده در راستای رونق ساخت وساز مسکن بهره ببریم.

وی با بیان اینکه از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده می کنیم، گفت: با وجود این محدوده، دیگر مشکلی در این رابطه نخواهیم داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این جلسه به نزدیکی اراضی لیل آباد به شهرک صنعتی اشراق اشاره کرد و گفت: لازم است فاصله گذاری استاندارد بین شهرک و منطقه مسکونی در این محدوده انجام شود تا با توسعه شهرک یا موارد دیگر، در آینده با چالش های محیط زیستی مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین زمین برای احداث مسکن در زنجان نخواهیم داشت

مشکلی در تامین زمین برای احداث مسکن در زنجان نخواهیم داشت