مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-30اقتصادي

رونمایی از طرح تفصیلی شهر شهرضا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان


با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، طرح تفصیلی شهرضا پس از سال ها بلاتکلیفی رونمایی و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین ابلاغ و رونمایی طرح تفصیلی شهرضا ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین، گفت: این طرح با همت مجموعه ای از دستگاه های مختلف بویژه فرمانداری شهرستان شهرضا، اداره کل راه و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهرضا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، ابلاغ شد ادامه داد: با ابلاغ این طرح مشکل بیش از یکهزار و 700 نفر از شهروندان شهرضا در امور شهری رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: باوجود طرح های بالادستی از جمله طرح های تفصیلی، امکان پاسخگویی استعلام به بسیاری از دستگاه های اجرایی محقق و هر گونه تخطی از این طرح تخلف محسوب می شود.

زینلیان ضمن اشاره به اینکه ابلاغ طرح تفصیلی برای شهرها حیاتی است، افزود: در این طرح توجه ویژه به هویت تاریخی شهرضا به لحاظ بافت تاریخی، بازار سنتی و طرح های گردشگری مد نظر قرار گرفته و امیدواریم باتوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح تفصیلی شهر شهرضا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان

رونمایی از طرح تفصیلی شهر شهرضا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان