مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 06:402023-11-01ورزشي

اخراج یایسله و فروش فرمینو از الاهلی


هواداران الاهلی بعد از شکست ناامید کننده تیم برابر ابها و کنار رفتن از جام حذفی خواستار اخراج سریع سرمربی آلمانی و فروش فرمینو مهاجم سرشناس تیم شدند.

- هواداران الاهلی بعد از شکست ناامید کننده تیم برابر ابها و کنار رفتن از جام حذفی خواستار اخراج سریع سرمربی آلمانی و فروش فرمینو مهاجم سرشناس تیم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپورت عربستان، ابها توانست یک شگفتی بزرگ را در جام حذفی عربستان رقم زند و به نتیجه دو بر یک الاهلی پرستاره را شکست دهد و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

هواداران الاهلی به شدت از عملکرد تیم در این بازی معترض هستند.

آنها با حضور زیاد در شبکه های مجازی خواستار اخراج یایسله سرمربی آلمانی تیم شدند و از باشگاه خواستند که فرمینو را هم به خاطر عملکرد ناامید کننده ای که داشته بفروشند تا فرصت جذب یک مهاجم بزرگ در زمستان مهیا شود.

فرمینو که در تابستان به الاهلی پیوست تنها در بازی نخست توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بعد از آن افت محسوسی داشته و باعث شده تا هواداران به شدت از عملکرد او ناراضی باشند.

الاهلی هزینه زیادی برای جذب بازیکن در تابستان کرد و ستاره های بزرگی را جذب کرد با این حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند به طوریکه از جام حذفی کنار رفت و در لیگ حرفه ای عربستان هم در رده پنجم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج یایسله و فروش فرمینو از الاهلی

اخراج یایسله و فروش فرمینو از الاهلی