مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-25اقتصادي

ثروت آفرینی با انرژی سبز


استان اصفهان با نصب و راه اندازی 2170 نیروگاه خورشیدیِ کوچک مقیاس، جایگاه نخست برق تولیدی از این نیروگاه ها را در کشور به خود اختصاص داده است.

- خبرگزاری فارس، اصفهان: خانم اسماعیلی، بانویی 48 ساله اهل شهر بویین میاندشت است که در غرب استان اصفهان، ارزش اقتصادی نور و خورشید را خوب فهمیده و با نصب نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس بر پشت بام خود می خواهد علاوه بر استفاده از انرژی پاک، در آینده چرخ زندگی اش را با تولید برق بچرخاند.

آن طور که این بانوی بویین میاندشتی می گوید: او امسال با دریافت تسهیلات بسیج سازندگی بدون پرداخت مبلغی این پنل ها را مهمان پشت بام خانه اش کرده که علاوه بر پرداخت اقساط آن از محل برق تولیدی، 300 هزار تومانی هم ماهانه درآمد دارد و با پایان اقساط هفت ساله اش هم سود کامل تولید برق از آفتاب این دیار را برای گذران زندگی خود هزینه خواهد کرد.

  استان اصفهان؛ پیشرو در نصب نیروگاه های پشت بامی کارشناسان صنعت برق معتقدند خورشید انرژی پاک، ارزان قیمت، در دسترس و پایان ناپذیری را به زمینیان هدیه می کند؛ بنابراعلام سازمان انرژی های نو ایران (سانا) کشور ما با وجود 300 روز آفتابی در بیش از دو سوم آن و متوسط تابش 4 و نیم تا 5 و نیم کیلو وات ساعت بر مترمربع در روز یکی از کشور های با ظرفیت بالا در زمینه استفاده از انرژی خورشیدی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت آفرینی با انرژی سبز

ثروت آفرینی با انرژی سبز