مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-19سياسي

علیزاده: فرزندان شهدا هیچ درخواستی ندارند/قالیباف: خانواده شهدا نور چشم ما هستند


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم مراغه که تاکید داشت فرزندان شهدا هیچ درخواستی جز حفظ عزت شهدا ندارند تاکید کرد: خانواده شهدا نور چشم ما هستند و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون این عزیزان هستند.

- علیزاده: فرزندان شهدا هیچ درخواستی ندارند/قالیباف: خانواده شهدا نور چشم ما هستند رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم مراغه که تاکید داشت فرزندان شهدا هیچ درخواستی جز حفظ عزت شهدا ندارند تاکید کرد: خانواده شهدا نور چشم ما هستند و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون این عزیزان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیزاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به عنوان یک فرزند شهید از طرف بچه های شهدا لازم است که مطلبی را عرض کنم با توجه به مباحثی که در کمیسیون تلفیق و در صحن مجلس شورای اسلامی در خصوص فرزندان شهدا و ایثارگران مطرح شد لازم است عرض کنم که تا به حال قوانینی در مجالس گذشته برای فرزندان شهدا نوشته شده که اجرایی نشده است.

قطعا حفظ آینده کشور و منافع کشور ایجاب می کند که در جامعه ایثارگران و خانواده های شهدا تکریم شوند تا زمانی که کشور با تهدیدی مواجه شد انگیزه ای برای دفاع از کشور وجود داشته باشد، اما متاسفانه تاکنون صرفا قوانینی برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: فرزندان شهدا هیچ درخواستی ندارند/قالیباف: خانواده شهدا نور چشم ما هستند

علیزاده: فرزندان شهدا هیچ درخواستی ندارند/قالیباف: خانواده شهدا نور چشم ما هستند