مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-15سياسي

سندروم همه چیزدانی بیماری خطرناک این روزها


استاد عزت الله فولادوند به نقل از یکی از دانشمندان فرانسوی گفته است «اطلاعات، دانش نیست»، اما اکنون در جامعه ما اطلاعات همان دانش تصور می شود.

- استاد عزت الله فولادوند به نقل از یکی از دانشمندان فرانسوی گفته است اطلاعات، دانش نیست ، اما اکنون در جامعه ما اطلاعات همان دانش تصور می شود.

تازه اطلاعاتی که در صحت و سقم آن هم تردید وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی مهارت های زندگی در مطلبی با این مقدمه نوشت: فرانسوی ها می گویند دو چیز را نمی شود پنهان کرد: یکی عشق و دیگری سرماخوردگی! در هر دو بالاخره آدم لو می رود.

یا دست و دلت می لرزد یا تب و عطسه همه وجودت را فتح می کند، اما بیماری که این روزها بسیاری از افراد به آن مبتلا شده اند، سرماخوردگی نیست.

سرعت شیوع این بیماری از آنفلوآنزا بیشتر است و از سرطان هم سلول های بیشتری را درگیر می کند.

عزت الله فولادوند جایی می نویسد: گاهی فکر می کنم که چه خوب شد که من در آن ایام نوجوان بودم (ایامی که هنوز از انقلاب دیجیتال خبری نبود و برای آنکه چیزی بیاموزی یا باید کتاب می خواندی یا به داناتر از خود مراجعه می کردی!) در این مقوله بنده با کمال میل اتهام عقب ماندگی را می پذیرم! و شما را ارجاع می دهم بهغخ سخن یکی از دانشمندان بزرگ معاصر فرانسوی که چندی پیش در جمله ای فراموش نشدنی گفت: اطلاعات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم همه چیزدانی بیماری خطرناک این روزها

سندروم همه چیزدانی بیماری خطرناک این روزها