مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-18ورزشي

واریز معوقات 6 ماهه پرستاران؛ به زودی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعرفه پرستاری شش ماهه همکاران، در روز پرستار برای بیش از 18 هزار نفر واریز می شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم کمک و همراهی کند تا بتوانیم بحث تعرفه پرستاری را به صورت منظم و براساس شاخص ها و بدون تأخیر پرداخت کنیم.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعرفه پرستاری شش ماهه همکاران، در روز پرستار برای بیش از 18 هزار نفر واریز می شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم کمک و همراهی کند تا بتوانیم بحث تعرفه پرستاری را به صورت منظم و براساس شاخص ها و بدون تأخیر پرداخت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامی داشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در این سازمان با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل، یوسف نوری و مرتضی لطفی اعضای هیئت مدیره، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، سید مرتضی حسینی معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها و با حضور جمعی از مدیران و نیز پرستاران و بهورزان شاغل در مراکز درمانی این سازمان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی نگین غرب برگزار شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و ابراز خشنودی از حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز معوقات 6 ماهه پرستاران؛ به زودی

واریز معوقات 6 ماهه پرستاران؛ به زودی