مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:012023-10-26سياسي

سفر وزرای کشورهای همسایه به سیستان و بلوچستان به زودی انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در دیدار محمدرضا مدرس خیابانی، مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با وی با اشاره به اقدامات و تصمیمات متفاوت و مختلفی که در زمینه بندر چابهار و سواحل مکران در سالهای گذشته گرفته شده است، اظهار داشت: تصمیم گیری های سلیقه ای مختلف سبب ایجاد مشکلاتی در این منطقه شده است.

وی اذعان کرد: در برخورد با رانت خواران نباید با کسی اغماضی صورت بگیرد زیرا این اتفاقات عامل اصلی عدم توسعه منطقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این منطقه باید نسبت به مناطق مشابه در سطح کشور پیشرفته تر باشد، تصریح کرد: سواحل مکران؛ دروازه صادرات و واردات نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید به سرعت موانع این پیشرفت برطرف گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیاری از مسائل در بین مجموعه ها باید با همفکری حل و تصمیمات لازم برای سرعت بخشی برای انجام کارها اتخاذ گردد.

کرمی با مخاطب قرار دادن مسئولان مجموعه منطقه آزاد و سواحل استان بیان داشت: پیگیری پروژه، سرعت در اتمام کارها، آسان نمودن کار مردم و سرمایه گذران را در دستور کار خود قرار بدهید .

وی با اشاره به تفویض اختیاراتی که از سوی رییس جمهور به استاندار شده است، تاکید کرد: تصمیماتی که ما اتخاذ می کنیم همانند مصوبات هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزرای کشورهای همسایه به سیستان و بلوچستان به زودی انجام می شود

سفر وزرای کشورهای همسایه به سیستان و بلوچستان به زودی انجام می شود