مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-27ورزشي

تیمداری آملی ها در سوپرلیگ فوتسال بانوان


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا آمل گفت: این تیم ورزشی به عنوان تنها نماینده شمال کشور و قهرمان گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در سوپرلیگ فوتسال بانوان تیمداری می کند.

- مجتبی روشن در گفت وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا آمل به عنوان تنها نماینده شمال کشور و قهرمان گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در سوپر لیگ فوتسال بانوان تیمداری می کند، اظهار کرد: باتوجه به قهرمانی بانوان فوتسال در لیگ برتر کشور سعی کردیم بیشتر نفرات تیم را حفظ کنیم و در این راستا تاکنون با 10 بازیکن بومی و غیربومی قرارداد منعقد کردیم.

 وی با بیان اینکه می خواهیم نماینده شایسته ای برای استان مازندران باشیم و همه تلاش ها را برای قهرمانی به کار بگیریم، تصریح کرد: برخی حواشی از سوی افراد منفعت طلب باعث تردید تیمداری و تأخیر آن در سوپر لیگ فوتسال بانوان شد؛ زیرا قصد انتقال سهمیه به شهرهای مختلف خارج استان و ازبین بردن سهمیه تیم نوا در سوپر لیگ فوتسال توسط برخی سودجویان باعث دیر بسته شدن تیم نوا شد.

 روشن گفت: چندی قبل نیز نشست صمیمانه اعضای هیأت مدیره باشگاه نوا آمل به همراه کادر فنی و بازیکنان با استاندار مازندران و فرماندار وِیژه این شهرستان انجام شد و حمایت مسؤولان استانی و شهری باعث ایجاد انگیزه در بین مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمداری آملی ها در سوپرلیگ فوتسال بانوان

تیمداری آملی ها در سوپرلیگ فوتسال بانوان