مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-07سياسي

مجتمع آبرسانی «آلمالو» هشترود آماده بهره برداری است


مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از آماده بهره برداری بودن پروژه مجتمع آبرسانی آلمالو هشترود با تحت پوشش بودن 32 روستا خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از آماده بهره برداری بودن پروژه مجتمع آبرسانی آلمالو هشترود با تحت پوشش بودن 32 روستا خبر داد.

محمد خانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه در قالب مجتمع آلمالو با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای آبرسانی به تعداد 45 روستا در نظر گرفته شده است که با پیشرفت 97 درصدی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی در شهرستان هشترود برای آبرسانی به 45 روستا در نظر گرفته شده است که از این تعداد، آبرسانی به 32 روستا آماده بهره برداری است.

وی افزود: از جمله فعالیت های انجام شده در این راستا شامل حفر دو حلقه چاه به ظرفیت 16 لیتر بر ثانیه، احداث 26 باب مخزن بتنی با حجم 2810 مترمکعب، اجرای خط انتقال به طول 63 کیلومتر و اجرای شبکه توزیع آب به طول 22 کیلومتر است.

خانی خاطرنشان کرد: با اتمام فاز نخست این طرح، حدود 178 روستا از آب پایدار، با کیفیت و مناسب برخوردار شده و هم چنین با اجرای مرحله دوم جهاد آبرسانی در سطح روستاهای کم برخوردار استان تعداد 233 روستا با جمعیتی بالغ بر 162 هزار و 453 نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آبرسانی «آلمالو» هشترود آماده بهره برداری است

مجتمع آبرسانی «آلمالو» هشترود آماده بهره برداری است