مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:212023-11-18سياسي

خط انتقال آبرسانی به 700 روستای گیلان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در مراسم توزیع  800 سری جهیزیه تهیه شده توسط بسیجیان و خیرین در بین زوج های جوان در محل لشکر قدس گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) بوده و هر چه بیشتر از عمر انقلاب می گذرد بیشتر به نقش بسیج در حل مشکلات کشور و ماندگاری جمهوری اسلامی پی می بریم.

  وی با اشاره به صدور فرهنگ بسیج و جهاد در بین کشورهای مخالف جهان و منطقه گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم صدور فرهنگ و تفکر بسیج است و این شجره طیبه در انقلاب نقش آفرینی کرده و متناسب با شرایط روز خودش را وقف می دهد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش تأثیرگذار بسیج در کاهش محرومیت زدایی در کشور افزود: در چند سال گذشته تحرکات خوبی در حوزه بسیج مشاهده شده و امروز یکی از اولویت های اصلی سپاه یعنی کمک به دولت و خدمت به مردم به بسیج محول شده است.

  دامغانی، محرومیت زدایی را پرچمدار فعالیت های بسیج دانست و بیان کرد: فعالیت های محرومیت زدایی پرچمدار فعالیت در سپاه بوده و وظیفه اصلی تحقق این امر بر عهده بسیج بوده زیرا این نهاد دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف و به ویژه نیروی انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آبرسانی به 700 روستای گیلان احداث می شود

خط انتقال آبرسانی به 700 روستای گیلان احداث می شود