مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-13اقتصادي

شهرهای جدید آذربایجان غربی منتظر ایجاد ساختار اداری


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به ایجاد سه شهرستان جدید چهاربرج، باروق و میرآباد، انتظار می رود روند تشکیل ساختار اداری در این شهرستان ها تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی وضعیت استقرار ادارات در شهرستان های چهاربرج، باروق و میرآباد اظهار داشت: با توجه به ایجاد سه شهرستان جدید چهاربرج، باروق و میرآباد، انتظار می رود روند تشکیل ساختار اداری در این شهرستان ها تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهرستان جدید در مردم انتظاراتی را ایجاد می کند، افزود: با ایجاد این سه شهرستان، مردم انتظار دریافت خدمات دستگاه های اجرایی در شهرستان خود را داشته و این توقع به حقی بوده و باید با سرعت پیگیری شود.

   ذوالفقاری با بیان اینکه برخی از دستگاه ها اقدامات خوبی انجام داده و سایر دستگاه ها نیز اهتمام لازم را به عمل آورند، خاطرنشان کرد: مدیران کل مربوطه، اقدامات لازم مبنی بر استقرار واحد اداری و نیروی انسانی در شهرستان های تازه تأسیس را سرعت ببخشند تا مردم ارتقاء از بخش به فرمانداری را بیشتر احساس کنند.

  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم شهرستان های چهاربرج، باروق و میرآباد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای جدید آذربایجان غربی منتظر ایجاد ساختار اداری

شهرهای جدید آذربایجان غربی منتظر ایجاد ساختار اداری