مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-29اقتصادي

افزایش 33 درصدی مسافران مترو نسبت به 2 سال قبل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور یک تیم کارشناسی در کنار شهردار تهران در سفر به چین به عنوان یک سفر پردستاورد حضور داشتند، - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: درصد افزایش 33 درصد بوده و اگر مدیریت حمل ونقل در دوره ششم مدیریت شهری با تدبیر رییس و اعضای شورا به نتیجه نمی رسید با بحران جدی روبه رو می شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور یک تیم کارشناسی در کنار شهردار تهران در سفر به چین به عنوان یک سفر پردستاورد حضور داشتند، اظهار کرد: مردم شهر تهران از این دستاورد بهره خواهند برد و سفری مؤثر است که برخی ابعاد آن کمتر مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه مترو ترافیک و آلودگی را کاهش می دهد و سطحی را اشغال نمی کند، یادآور شد: مطلوبیت توسعه واگن ها یک مطلوبیت رضایتمندی در سفر و کاهش زمان برای مسافران را در پی خواهد داشت.

پیرهادی با اشاره به اینکه تعداد مسافران مترو در سال 1400 بالغ بر 308 میلیون نفر و در سال گذشته 409 میلیون نفر بوده است، خاطرنشان کرد: درصد افزایش 33 درصد بوده و در سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه 9 درصد افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 33 درصدی مسافران مترو نسبت به 2 سال قبل

افزایش 33 درصدی مسافران مترو نسبت به 2 سال قبل