مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-05اقتصادي

تمام برنامه کودی استان همدان را در اختیار کشاورزان قرار می دهیم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد تمام برنامه کودی استان را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد تمام برنامه کودی استان را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

بهروز الیاسی اظهار کرد: در سال جاری براساس سهمیه 120 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی که توسط وزارت جهادکشاورزی برای استان همدان درنظر گرفته شد، 94 هزار و 400 تن ازته، 20 هزار و 300 تن پتاسه و 6100 تن فسفاته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، وی افزود: از مقدار سهمیه استان، تا 15 آبان 63 هزار و 450 تن ازته، 9 هزار و 370 تن فسفاته و 4530 تن پتاسه برای استان تأمین و تدارک شده است.

الیاسی با اشاره به تخصیص کودهای کشاورزی توسط دفتر مرکزی شرکت از پتروشیمی ها و مبادی کرمانشاه، لردگان، مرودشت شیراز، ارومیه، عسلویه، بندر امام خمینی(ره) و بندرعباس بیان کرد: عملیات توزیع از پتروشیمی ها و مبادی به مقصد استان همدان به صورت شبانه روزی از طریق ناوگان حمل ونقل انجام می گیرد تا کود مورد نیاز کشت های استان به موقع تأمین شود.

وی ادامه داد: براساس سیاست های کلی شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، با انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت های تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام برنامه کودی استان همدان را در اختیار کشاورزان قرار می دهیم

تمام برنامه کودی استان همدان را در اختیار کشاورزان قرار می دهیم